Sunday, June 1, 2008

The Wuliao Survey

wtf. i can't believe i'm doing this wuliao tag. wtf.

Survey in perlu dijawab dalam Bahasa Malaysia.

7 fakta tentang saya

  1. Saya suka tidur lewat. kadang kala digelar hantu malam oleh binatang lain yang juga tidur lewat tetapi masih memarahi saya.
  2. Saya seorang yang sangat malas. jangan tanya kenapa..
  3. Saya sering kekurangan wang.. sesiapa ingin menderma? :P
  4. Saya hanya menggunakan sikat kira-kira 3-4 kali sebulan..
  5. Saya memerlukan sekurang-kurangnya 20 minit dan 3 jam loceng untuk bangun setiap pagi. itulah sebabnya saya selalu lewat ke kelas...
  6. Sekarang sudah pukul 3 pagi selasa. dan saya disini, memikirkan perkara perkara rumit untuk menjawab tag ini.
  7. Saya rasa Junkie mempunyai terlalu banyak masa untuk menyusahkan orang lain :P
7 perkara menakutkan saya
  1. Lipas!!!!! terutamanya yang boleh terbang. @#$%&!!!!!
  2. Jerawat besar! inilah salah satu mimpi ngeri setiap remaja...
  3. Hantu. siapalah yang tak takut =='
  4. Orang gila dengan parang?
  5. Orang gila dengan senapang...
  6. Orang gila...
  7. SARS/HIV/AIDS/demam burung (wtf?)
7 lagu buat masa sekarang
  1. Ocean Deep (Carol Banawa)
  2. Only Time (Enya)
  3. Imagine Me Without You (Jaci Velasquez)
  4. Fall to Pieces (Matt Nathanson)
  5. Sweet Child of Mine (Guns 'N Roses)
  6. Tian Hui (S.H.E)
  7. The Boy Is Mine (Monica)
7 perkara yang selalu saya sebut
  1. "wtf". saya sudah tertagih kepada perkataan ini. hmm.. kenapalah saya selalu lambat mengikuti trend?
  2. "hmmm"
  3. "lol". hanya dikata apabila saya kehilangan kata-kata...
  4. "har?". terutamanya pada waktu pagi... bila saya belum bangun sepenuhnya..
  5. "haihz". sering diguna apabila saya sedang mengasihani diri..
  6. "ok"
  7. "eh". kerana memori saya sangat teruk. tolong maafkan saya jika saya tidak dapat mengingati name kamu..
7 perkara yang amat bernilai
  1. Diriku. saya mencintai setiap inci diri saya yang walaupun bukannya sempurna, tetapi saya ISTIMEWA! (bukan cacat)
  2. Keluarga saya
  3. Kawan-kawan
  4. kesihatan dan nyawa diri
  5. Kegembiraan orang-orang tersayang serta diri sendiri
  6. Berlian.. hehe... :P
  7. Masa. kerana yang telah berlalu tidak akan kembali...


7 “pertama kali” dalam hidup saya

  1. Akhirnya mendapat lesen memandu saya. wooohooooo~ (tetapi masih tidak tahu memandu) :P
  2. Kali pertama berhubung dengan manusia, binatang, dan makhluk asing di KSCB.
  3. Pertama kali memasuki 'university'. tetapi kampus masih cacat... =='
  4. Pertama kali keluar negara. aku ingin kembali ke jepun!!!!!!!!!!!!!!!!!!! T____T
  5. Teman lelaki pertama. teman wanitanya sekarang benci saya.. hmm..
  6. Kali pertama cuba memasak (darjah 4). hangus.
  7. Kali pertama mem-blog dalam bahasa melayu. babicacingtahilalat -____-
7 orang bertuah (JAWAB TAG NI BALIK!)

  1. Adeline/YeanLing (hehe.. tengok jika masih boleh ingat BM)
  2. Sam (yang suka menyusahkan orang lain dengan tag jugak)
  3. Andrew (yang suka menulis post yang tidak masuk akal)
  4. Jyu (atuk yang suka perkataan 'aduhai...!')
  5. Jo-Lyn (ini pasti menarik..)
  6. Renee (kerana saya sudah lama tidak mendengar dari lame_queen)
  7. Thomas (kehilangan idea)

i actually completed a tag. wtf.

*edited

ps. wanna say thanks to my dear online translators cheryl, strippedsteph and andrew

4 comments:

cherylyn said...

haha,
thanks sherry.
(u actually not willingly stated it rite??? lol)

G a b r i e l said...

haha~suddenly blog in BM?? next time in japanese? hahaha

Anonymous said...

hahaha this is the first time I read a non Malay doing this tag.. your BM is quite good... maybe I should forward more Malay tags to you in the future...hohoho

andrew said...

yeahoooo!! back from Mount Kinabalu Expedition! weeee... =D

interesting survey ya!!